Prezentujemy: Aplikacja mobilna AMSO
2018-03-04
Aplikacja mobilna AMSO ma ułatwić szybkie zakupy w naszym sklepie. Po serii testów udało nam się ją umieścić w Google Play oraz App Store.
Pierwsze i najważniejsze? Jak zainstalować aplikacje AMSO? Wchodzimy Google Play lub App Store. Wpisujemy w wyszukiwarkę AMSO i aplikacja po chwili się pojawia. Klikamy instaluj i gotowe. Co najważniejsze aplikacja nie jest duża bo zajmuje niecałe 35 MB. W porównaniu z innymi aplikacjami dajmy na to społecznościowymi jesteśmy często trzy razy chudsi. Na dodatek aplikacja praktycznie nie zjada energii z urządzeń mobilnych bo jej działanie w systemie Android określa na 0,0% lub 0,1%. Wartości są więc minimalne.
Nie ukrywam, że aplikacja mobilna to było nie tylko moje marzenie, ale również kilku innych osób. Najważniejsze w niej zadanie to takie, aby z czasem dawała wszystkim nam powiadomienia na smartfonie o promocjach czy też nowościach w sklepie. Za pomocą witryny jest to nie do uzyskania, a w aplikacji jak najbardziej. Dzięki temu każdy będzie mógł w tym samym momencie otrzymać powiadomienia, że w AMSO jest super promocja na dany sprzęt i zakupić ten produkt zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym przed innymi lub przed wyprzedaniem zapasów. To właśnie główny cel stawiany przed aplikacją AMSO i mamy nadzieję, że przypadnie Państwu do gustu.
iOS vs Android
Kolejną ważną cechą jest działanie aplikacji. Chodziło nam głównie o przyśpieszenie działania, gdyż zauważyliśmy, że czasem nasza witryna wolno się ładuje na urządzeniach mobilnych (również nad tym pracujemy). Aplikacja jak już wspomniałem powyżej jest lekka i bardzo szybko ładuje całą zawartość strony. Dodatkowo ograniczyliśmy w niej do minimum wyskakujące komunikaty, czy też okna. Dzięki temu szybciej można dojść do wybranego produktu, poczytać o nim i dodać do koszyka.
Ważnym udogodnieniem jest również nasz koszyk, a dokładnie profil. W aplikacji wystarczy go stworzyć i dodawać sobie do obserwowanych czy też do koszyka przedmiot. Cały czas ten produkt będzie w naszej aplikacji. Nawet jak ją zamkniemy i udamy się do sklepu stacjonarnego bez problemu można pokazać sprzedawcy czego szukamy i co widzieliśmy na stronie. To na pewno ułatwi wszystkim nam dojście do wybranego produktu, gdyż jak pewnie Państwo wiecie w naszym sklepie są tysiące różnych produktów i czasami wszystkich nie da się spamiętać. Dodatkowo wersja na Androida posiada w dolnej części ekranu duże ikonki „powrót”, „profil”, „koszyk”, „odświeżanie”, „lista obserwowanych”. Są to naszym zdanie najważniejsze funkcje zarówno na stronie, jak i w każdym sklepie. Dlatego dla wygody są one umieszczone tak, aby zawsze łatwo i szybko w nie klikać.
iOS vs Android
Aplikacje testowaliśmy przez dłuższy okres i jako takich błędów nie wychwyciliśmy. Towary i opisy dostosowują się do praktycznie każdego typu wyświetlacza i systemu (testowane na iPhone, iPad i sprzętach z Androidem). Nie zauważyliśmy również problemów z wyrzucaniem do pulpitu. Jeśli jednak coś nam umknęło lub są jakieś uwagi na jej temat to spraszamy do kontaktu na warszawa@amso.pl
Pokaż więcej wpisów z
Marzec 2018