Wysyłka
JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
PRZESYŁKA KURIERSKA 17,90 zł przedpłata / 22,90 zł pobranie
zamówienie powyżej 199 zł - koszt 0 zł
PACZKOMATY INPOST 12 zł przedpłata / pobranie wyliczane jest od wartości zamówienia
ODBIÓR W SALONACH AMSO.PL zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia. CZY MOGĘ WYBRAĆ DOWOLNĄ METODĘ DOSTAWY DLA KAŻDEGO TOWARU? W przypadku dostawy kurierem i odbioru w salonach AMSO.PL nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Które produkty mogą mieć takie ograniczenia?- produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.- produkty wymagające specjalnych warunków przechowywania, np drukarki w okresie zimowym.W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia ( nawet jeśli przykładowa drukarka będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu). INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI? Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze! Odbiór w salonikach prasowych RUCH zgodnie z godzinami otwarcia danej placówki. CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI? W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" lub "Paczka w Ruchu" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu lub Saloniku prasowego. CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA? Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)GLS Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262; Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20 (od pon. do piątku od 7:00-19:00) Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 732579262 od pon do pt. w godz. 7.30-15.30 lub korzystając z formularza kontaktowego.