serwis
Naprawimy Twoje urządzenie, również to niekupione w AMSO
KROK
1
Zgłoś serwis ONLINE
[Kliknij aby rozwinąć]
1
2
3
[Kliknij aby rozwinąć]
Zgłoś serwis ONLINE
- Przejdź na stronę https://naprawiam.online/
- Jeżeli posiadasz już konto zaloguj się na nie, w innym wypadku załóż nowe konto.
- Po zalogowaniu się na swoje konto w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk Dodaj Reklamację
- Uzupełnij formularz. Postaraj się poprawnie zamieścić wszystkie wymagane informacje.
- Pamiętaj aby poprawnie wpisać:
- Dane produktu, który chcesz zareklamować.
- Sposób w jaki dostarczysz produkt do naprawy.
- Dokładny opis usterki.
- Prawidłowy S/N (Serial Number).
- Pozostałe dane, które mogą wpłynąć na czas realizacji reklamacji, takie jak np. hasło do urządzenia.
- Bezwzględnie proszę dołączyć zasilacz do laptopa który się nie uruchamia lub są problem z ładowaniem baterii.
Przygotuj produkt
[Kliknij aby rozwinąć] 2 KROK
1
2
#3
[Kliknij aby rozwinąć] 2 KROK
Przygotuj produkt
- Przygotuj paczkę do wysyłki. Starannie zabezpiecz urządzenie i upewnij się, że nie ulegnie ono uszkodzeniu podczas transportu.
- Tak przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:
AMSO
ul. Radziwiłłów 136
32-084 Aleksandrowice
Koniecznie z dopiskiem wygenerowanego numeru RMA*
- Możesz też dostarczyć produkt bezpośrednio do jednego z naszych salonów [lista naszych salonów].
KROK
3
Naprawa
[Kliknij aby rozwinąć]
1
2
[Kliknij aby rozwinąć]
Naprawa
- Gdy paczka trafi do serwisu, status zgłoszenia zmieni się na "oczekuje na diagnozę". Świadczy to o tym, że urządzenie oczekuje na naprawę w serwisie. Status można na bieżąco sprawdzać na swoim koncie.
- W dowolnym momencie możesz sprawdzić obecny etap procesu naprawy.
Odbiór
[Kliknij aby rozwinąć] 4 KROK
1
[Kliknij aby rozwinąć] 4 KROK
Odbiór
- O zakończeniu naprawy zostaniesz poinformowany mailowo lub sms'em. Ponadto w zależności od wybranej metody, Twój sprzęt zostanie wysłany do oddziału, gdzie będzie czekał na odbiór, lub dostarczony do Ciebie przez kuriera.
- Paczki zarówno do oddziałów jak i bezpośrednio do klientów wysyłane są maksymalnie do godziny 15 co znaczy tyle, że naprawa której status zmieni się po godzinie 15, wyjdzie kolejnego dnia roboczego.