serwis

Naprawimy Twoje urządzenie, również to niekupione w AMSO
KROK 1 Zgłoś serwis ONLINE
[Kliknij aby rozwinąć]

Zgłoś serwis ONLINE

1
* Na podany adres e-mail wysłany zostanie link aktywacyjny. Gdyby po jego kliknięciu konto nie zostało aktywowane proszę spróbować skopiować link i wkleić go w pasek adresu w nowej karcie przeglądarki uruchomionej w trybie incognito/prywatnym- to powinno rozwiązać ten problem.
2
  • Po zalogowaniu się na swoje konto w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk Dodaj Reklamację
3
  • Uzupełnij formularz. Postaraj się poprawnie zamieścić wszystkie wymagane informacje.
  • Pamiętaj aby poprawnie wpisać:
    • Dane produktu, który chcesz zareklamować.
    • Sposób w jaki dostarczysz produkt do naprawy.
    • Dokładny opis usterki.
    • Prawidłowy S/N (Serial Number).
    • Pozostałe dane, które mogą wpłynąć na czas realizacji reklamacji, takie jak np. hasło do urządzenia.
  • Bezwzględnie proszę dołączyć zasilacz do laptopa który się nie uruchamia lub są problem z ładowaniem baterii.
Przygotuj produkt
[Kliknij aby rozwinąć]
2 KROK

Przygotuj produkt

1
  • Przygotuj paczkę do wysyłki. Starannie zabezpiecz urządzenie i upewnij się, że nie ulegnie ono uszkodzeniu podczas transportu.
2
  • Tak przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:

    AMSO
    Aleksandrowice 148
    32-084 Morawica
    Koniecznie z dopiskiem wygenerowanego numeru RMA*
* w przypadku nieoznaczenia paczki numerem RMA może oczekiwać na magazynie na informację gdzie ma trafić, co wydłuży całą procedurę.
#3
KROK 3 Naprawa
[Kliknij aby rozwinąć]

Naprawa

1
  • Gdy paczka trafi do serwisu, status zgłoszenia zmieni się na "oczekuje na diagnozę". Świadczy to o tym, że urządzenie oczekuje na naprawę w serwisie. Status można na bieżąco sprawdzać na swoim koncie.
2
  • W dowolnym momencie możesz sprawdzić obecny etap procesu naprawy.
Odbiór
[Kliknij aby rozwinąć]
4 KROK

Odbiór

1
  • O zakończeniu naprawy zostaniesz poinformowany mailowo lub sms'em. Ponadto w zależności od wybranej metody, Twój sprzęt zostanie wysłany do oddziału, gdzie będzie czekał na odbiór, lub dostarczony do Ciebie przez kuriera.
  • Paczki zarówno do oddziałów jak i bezpośrednio do klientów wysyłane są maksymalnie do godziny 15 co znaczy tyle, że naprawa której status zmieni się po godzinie 15, wyjdzie kolejnego dnia roboczego.
Kupiłeś u nas nowe urządzenie?
Serwis możesz również zgłosić bezpośrednio u producenta, bez pośredników.
Przedłoży się to na szybsze rozwiązanie problemu.

Masz pytania? Napisz do nas.

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Cennik usług serwisowych dostępny jest tutaj
Regulamin serwisu dostepny jest tutaj
Aby zgłosić serwis u producenta huzaro wyślij maila z taką chęcią na adres: sklep@huzaro.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel