Wysyłka
Jakie są koszty dostawy?
- Zamówienia powyżej 199 zł - Koszt 0 zł
- Paczkomaty InPost - Koszt 12,00 zł przedpłata / pobranie wyliczane jest od wartości zamówienia
- Paczkomaty InPost Smile - Koszt 0 zł przedpłata / 2,99 zł pobranie Dla zamówień o wartości od 50 zł z towarami spełniającymi wymogi gabarytowe InPost
- Poczta Polska Kurier - Koszt 10,99 - 20,99 zł przedpłata / 12,99 - 22,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
- Poczta Polska Kurier odbiór w punkcie - Koszt 9,99 - 10,99 zł przedpłata / 11,99 - 12,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
- Kurier DHL - Koszt 12,99 - 15,99 zł przedpłata / 14,99 - 17,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
- Punkty i automaty DHL POP - Koszt 11,99 - 12,99 zł przedpłata / 13,99 - 14,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
- Odbiór w salonach AMSO.PL - Zawsze 0 zł bez względu na wartość zamówienia.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
- W przypadku dostawy kurierem i odbioru w salonach AMSO.PL nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. - Które produkty mogą mieć takie ograniczenia w przypadku dostawy do paczkomatu?
- Produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.
- Produkty wymagające specjalnych warunków przechowywania, np drukarki w okresie zimowym.
W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia (nawet jeśli przykładowa drukarka będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu). - Gdzie mogę znaleźć informację o paczkomatach w mojej okolicy?
- lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. - W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
- Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
- Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze! - Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
- W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować (kurier nie ma takiego obowiązku).
- W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu. - Co jeżeli przesyłka kurierska się opóźnia?
- Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki, dane kontaktowe do firm kureirskich znajdują się poniżej.
- Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta lub korzystając z formularza kontaktowego. Dane kontaktowe naszego biura znajdują się poniżej.
Dane kontaktowe
- InPost S.A.
Numer tel.: 722 444 000 lub 746 600 000
Pon. - Pt. 7:00 - 22:00
Sob. 8:00 - 20:00
Niedz. 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00 - Poczta Polska S.A.
Numer tel.: 438 420 600
Pon. - Pt. 8:00 – 20:00
- Biuro Obsługi Klienta AMSO.PL
Numer tel.: 12 445 54 54
Pon. - Pt. 8:00 – 18:00
Sob. 9:00 - 14:00 - DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Numer tel.: 426 345 345