Wysyłka

Jakie są koszty dostawy?

  • Zamówienia powyżej 199 zł - Koszt 0 zł
  • Przesyłka kurierska - Koszt 17,90 zł przedpłata / 22,90 zł pobranie
  • Paczkomaty InPost - Koszt 12,00 zł przedpłata / pobranie wyliczane jest od wartości zamówienia
  • Paczkomaty InPost Smile - Koszt 0 zł przedpłata / 1,85 zł pobranie Dla zamówień o wartości od 40 zł z towarami spełniającymi wymogi gabarytowe InPost
  • Poczta Polska Kurier - Koszt 10,99 - 20,99 zł przedpłata / 12,99 - 22,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
  • Poczta Polska Kurier odbiór w punkcie - Koszt 9,99 - 10,99 zł przedpłata / 11,99 - 12,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
  • Kurier DHL - Koszt 12,99 - 15,99 zł przedpłata / 14,99 - 17,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
  • Punkty i automaty DHL POP - Koszt 11,99 - 12,99 zł przedpłata / 13,99 - 14,99 zł pobranie. Koszt wyliczany jest wg. gabarytu przesyłki
  • Odbiór w salonach AMSO.PL - Zawsze 0 zł bez względu na wartość zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
    - W przypadku dostawy kurierem i odbioru w salonach AMSO.PL nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
  • Które produkty mogą mieć takie ograniczenia w przypadku dostawy do paczkomatu?
    - Produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.
    - Produkty wymagające specjalnych warunków przechowywania, np drukarki w okresie zimowym.
    W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia (nawet jeśli przykładowa drukarka będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu).
  • Gdzie mogę znaleźć informację o paczkomatach w mojej okolicy?
    - lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
  • W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
    - Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
    - Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
  • Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
    - W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować (kurier nie ma takiego obowiązku).
    - W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu.
  • Co jeżeli przesyłka kurierska się opóźnia?
    - Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki, dane kontaktowe do firm kureirskich znajdują się poniżej.
    - Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta lub korzystając z formularza kontaktowego. Dane kontaktowe naszego biura znajdują się poniżej.

Dane kontaktowe

  • DPD Polska Sp. z o.o.
    Numer tel.: (22) 577 55 55
    Pon. - Pt. 8:00 – 18:00
    Sob. 8:00 - 14:00
  • InPost S.A.
    Numer tel.: 722 444 000 lub 746 600 000
    Pon. - Pt. 7:00 - 22:00
    Sob. 8:00 - 20:00
    Niedz. 8:00 - 18:00
    Święta 8:00 - 16:00
  • Poczta Polska S.A.
    Numer tel.: 438 420 600
    Pon. - Pt. 8:00 – 20:00
  • Biuro Obsługi Klienta AMSO.PL
    Numer tel.: 12 445 54 54
    Pon. - Pt. 8:00 – 19:00
    Sob. 9:00 - 14:00
  • DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
    Numer tel.: 426 345 345

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel