Wysyłka

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

PRZESYŁKA KURIERSKA 17,90 zł przedpłata / 22,90 zł pobranie

zamówienie powyżej 199 zł - koszt 0 zł

PACZKOMATY INPOST 12 zł przedpłata / pobranie wyliczane jest od wartości zamówienia

ODBIÓR W SALONACH AMSO.PL zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.

 

CZY MOGĘ WYBRAĆ DOWOLNĄ METODĘ DOSTAWY DLA KAŻDEGO TOWARU?

W przypadku dostawy kurierem i odbioru w salonach AMSO.PL nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Które produkty mogą mieć takie ograniczenia?- produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.- produkty wymagające specjalnych warunków przechowywania, np drukarki w okresie zimowym.W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia ( nawet jeśli przykładowa drukarka będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu).

INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Odbiór w salonikach prasowych RUCH zgodnie z godzinami otwarcia danej placówki.  

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" lub "Paczka w Ruchu" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu lub Saloniku prasowego. 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)GLS Infolinia dla telefonów stacjonarnych:  +48 804 262 262; Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20  (od pon. do piątku od 7:00-19:00) Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 732579262 od pon do pt. w godz. 7.30-15.30 lub korzystając z formularza kontaktowego.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel