Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

PRZESYŁKA KURIERSKA 17,90 zł przedpłata / 22,90 zł pobranie

zamówienie powyżej 199 zł - koszt 0 zł

PACZKOMATY INPOST 12 zł przedpłata / pobranie wyliczane jest od wartości zamówienia

ODBIÓR W SALONACH AMSO.PL zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.

 

CZY MOGĘ WYBRAĆ DOWOLNĄ METODĘ DOSTAWY DLA KAŻDEGO TOWARU?

W przypadku dostawy kurierem i odbioru w salonach AMSO.PL nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Które produkty mogą mieć takie ograniczenia?- produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.- produkty wymagające specjalnych warunków przechowywania, np drukarki w okresie zimowym.W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia ( nawet jeśli przykładowa drukarka będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu).

INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Odbiór w salonikach prasowych RUCH zgodnie z godzinami otwarcia danej placówki.  

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" lub "Paczka w Ruchu" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu lub Saloniku prasowego. 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)GLS Infolinia dla telefonów stacjonarnych:  +48 804 262 262; Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20  (od pon. do piątku od 7:00-19:00) Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 732579262 od pon do pt. w godz. 7.30-15.30 lub korzystając z formularza kontaktowego.

pixel